annorlunda konstigheter

Gokväll. Chillar ni? Det gör jag. Måste nog snart ut och möta baby, om han inte kommer hit själv på en gång. Får se.

Vilken gullig tant på 3an, i Grannfejden, hon var skit söt! :D hehe. Fast det är endå rätt patetiska grejer folk bråkar om där, inte sant? Herregud.

Imorgon är det midsommar, ensam hemma med min syster, så vi ska mysa med någon god maträtt eller så. Kanske cyklar till tivolit en sväng, sen förbi farsan.
Åh vet inte vad jag ska säga.
Nu börjar Sex and the city, ska se på det.

Kanske inte blir nå mer inlägg idag, Crille kommer väl, sen ska vi sova.
Skriver om jag kommer på något annat, annars Godnatt! :)

Kyss


Läser bloggar, tittar tv och steker genom fönstret ;) tidigare idag.

Okej, rubriken passar inte in, dissa!


Kommentarer
Postat av: HANNAH

Ja gör det fan :D ååg fusk,, vill också till värmen!

2009-06-18 @ 23:16:58
URL: http://hannahborg.blogg.se/
Postat av: ღDesignByMillyღ



var gärna med i min tävling och tävla om ett presentkort :)

2009-06-18 @ 23:32:46
URL: http://designbymilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0