bad

Hej alla =) Jag är lite småtrött, har nyss badat badkar,somnade i ca 30 minuter också. Helt okej skönt och helt okej obekvämt.  Ska ladda upp några bilder samt skriva om Vallen &  Örnvik innan jag sover. Fast jag ska iallafall i säng i tid idag, vill inte försova mig. Vi har brännbollsturnering på morgonen, sen ska jag hinna gå på stan samt klippa mig innan kl. 13.00.Så kan det vara. Avslutningen är 19.30 imorgon kväll, efter det är det grillfest hos Mabbe med klassen =)
Sen fan har man sommarlov!!

Fast jag börjar nog dock sommarjobba redan på fredag, då jobbar jag bara 2 veckor + en dag. Bättre än ingenting, får endå högre lön än kommunen. Sen på fredag kväll kanske jag är med Felli och Miriam och de, vet inte ännu..

Ska hoppa i kläder nu, sen fixar jag ihop inlägg om Vallen samt Örnvik..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0