Bilbingo

Hej. Nu är man mätt och belåten, ska fara iväg på en stund igen.
Imorse blev det så stressigt så jag hann inte blogga.

Igår blev det ingen mer update för att jag somnade vid åtta tiden, sen vaknade jag vid elva, men då var jag tvungen att somna om på en gång för att annars hade jag hunnit  bli pigg och inte kunna somna om sen.
Låg och tittade på Ingen kan älska som vi. Så bra!

Ja, ska snart iväg som sagt, ska på Bilbingo med mina bröder + syster. Ska man kamma hem stor vinsten eller? ;) Håll tummarna för mig (a) Hehe, Nåja, kommer iaf hem ikväll, säkert efter 22. Har med mig kameran.

Måste springa på toaletten, sen hinna busa med Hugo.
Hörs ikväll
Pussen

Kommentarer
Postat av: liza

joo:)

2009-06-16 @ 20:37:32
URL: http://lizalii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0