det funkar ju :O

Skumt, det har ju funkat hela tiden, det enda jag behövde göra var att trycka på uppdatera knappen där uppe ni vet, enkelt va?

Ja, vi for inte och städa på morgonen, så jag satt ute från 10 till 1, vi städade, gick in på Smedjan, där gick vi på Lindex, KappAhl, Mique och Hemtex, i väntan på bussen. Fick med mig tre par trosor iaf. Väl hemma, ca 4 så käkade vi och sen var det bara att sätta sig ute igen, så färg har jag fått, även om den är röd ;) höhö..Satt ute till ca kl 8 kanske. Sen dess har jag sett på tv och tagit det lugnt.

Nu kommer inlägget, skulle upp för 49 min sen

Kommentarer
Postat av: ävelicious

åh okej :$

han var inte kär längre...

2009-06-28 @ 23:12:27
URL: http://evehedberg.blogg.se/
Postat av: ♥ Sandra ♥

jaa nästan så att man smäleter bort haha :P



Min dag har varit bra. Din då?



Den är från ginatricot =)

2009-06-28 @ 23:22:40
URL: http://lovebysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0