har ni saknat mig? :P

Hej! Hemma nu efter en helt underbar dag/natt med klassen på vallen. Shit va nice det var, det är obeskrivligt.
Ska berätta mer sen, har nymålade naglar så jag vågar inte skriva snabbt och mycket än. 
Kom hem vid 1 eller 2, sen har jag packat upp. duschat, flätat håret, chillat.

Har flätat hela håret för att det ska bli lite lockigt tills ikv, då är det Örnvik som gäller. Med skolans alla 9or, mys. Där blir det bland annat trerätters middag, underhållning, bad för de som vill, vet inte riktigt. Men jag tror iallafall att det blir kul.
Vi ska vara där från 19.00 till 23.30, sen när jag kommer hem, beroende på hur trött jag är så svarar jag på kommentarer och uppdaterar, annars så blir det imorron, börjar typ klockan 10 eller 10.30 så jag hinner nog¨på morgonen.

Okej, men ska kila nu och fixa lite. Hörs nog en sväng innan jag far.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0