hej babes:) vad gör ni? Själv sitt

55ce48b387445e7ef850e2f915706db7.png

Kolla varifrån!

hej babes:) vad gör ni? Själv sitter jag på bussen, börjar kl 9 idag. Kommer komma försent dock, trodde bussen gick 8.37 som den går 7.37, men icket. Så ist gick det 8.52, är snart i stan. Och jag är sjukt trött:o måste typ kämpa för att hålla ögonen öppna, men det blir bättre när man kommer till jobbet. Hoppas jag slutar tidigt, jag vill sola, vädret är underbart. Har ni fint väder? Nu ska jag snart kliva av, vi hörs sen. Ha en nice dag:) Puss


Kommentarer
Postat av: cecilia

tack så jätte mycket för berömmet om min novell =) Blev jätte glad <3

2009-06-30 @ 13:59:29
URL: http://ceciliaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0