i want some shoes, do you?

Hejsan, nu fick ni två inlägg med skor som jag vill ha, inte helt fel va? Annars sitter jag här och tittar på Göta kanal - eller vem drog ur proppen, har aldrig sett den förr så, men nu är det nyheter.  Käkar lite melon också, det är gott.

Idag har jag vaknat rätt sent, eller iaf vid halv 1, då duschade jag, sen väckte jag baby. Så vi åt och sen la vi oss en stund igen. Sen typ for han hem och jag satt med Hugo, de hade kommit hit. Han blev galen i Ellos reakatalog och rev sönder allt, sweet.
Sen tog jag det lugnt vid datorn. Sett tv och så. Skulle gå ut och sola efter Crille farit hem, men då började det åska  så det blev inget med det. Mamma sa att vid 11 tiden idag så hade det varit 40 grader i solen, jag missade det :(
Men i morgon skulle det vara bra väder så då ska jag steka, men först städa, både extra jobb + rummet, det ser hemskt ut nu, dåligt, mitt rum brukar sällan se ut så.
Nu är det väderrapport
Imorgon; ca 26 grader kl. 14
Det är bra! :)

Yes, slänger in en outft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0