idag börjar mitt sommarlov på riktigt

Känner mig jätte inne i Youtube nu. Men ska försöka klämma ihop något. Jobbat idag, sista dagen, wihoooo! hehe, nu har mina två veckor gått. Stackars er som får slita i tre veckor. Har inte hunnit med så mycket idag sen jag kom hem, suttit och tittar olika klipp på youtube med min syster, ätit och fixat youtube inlägg, jiees. Har nyss käkat middag och är riktigt mätt.

Jag vill vara med Crille, vilket jag tänker tvinga honom till, känns så länge sen, sist i lördags? Jo det stämmer.
Fick en ny tröja av mamma idag, en till sån jag köpte igår, fast blå/vit randig, sweet.

Ne men jag ska göra lite annat nu, kommer om ett tag.
Puss

Killen från de förra inlägget, från i Maj i år, han har blivit snygg! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0