if you had a bad day..

Hej föressten :) Idag mår jag dåligt.

Vaknade imorse, tung som fan i hela kroppen. Drog mig upp, gick på toa, duschade.Hade ont i magen, så jag kände att jag var påväg att spy, nivet att man känner innan hur det liksom kryper uppåt? Men det kom som tur inget. Då blev jag istället yr, det började svartna för ögonen, men jag kvicknade till så jag tog min handduk och satte mig på toan, när det slutat snurra så gick jag och duscha igen. Sen dess har jag mått piss. Sölade så mycket det bara gick för att komma försent till skolan, men jag for endast för att tömma skåpet och träna inför vårat uppträdande imorgon.

Nåja, vi har städat hela dagen på skolan, började halv 11, till ca 2. Efter städningen så var det dags för niornas avslutningslunch, kycklingsallad, medaljutdelning, diplom och glass. Det var trevligt.

Har väldigt ont i magen nu faktiskt och hjälper mamma att tvätta. När maskinerna är klara ska jag tvätta sängkläder. Det bästa som finns är ju rena sängkläder.

Har ju för övrigt glömt (inte haft tid) att berätta om min hittils bästa vecka tillsammans med min älskade klass! Ni ska snart få se och läsa.

Kommentarer
Postat av: broccolie

hehe ja, detsamma:D

2009-06-10 @ 17:33:22
URL: http://broccolie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0