New moon ♥

Alltså. idag har pluggandet tagit över. Efter jag ätit, ca 16.20 så la jag mig med datan i sängen i ca 1 timme, sen somnade jag, tog en liten powernap ;) Sov i en timme, och sen dess har jag pluggat SO, har även NO prov imorron så jag måste plugga till det också. Men framöver har jag all tid i världen till blogg, inga läxor, ingenting! Trevligt va? :)

Så om jag pluggar nu så har jag det bort gjort. Så vi hörs i morron! Ni får njuta av trailern till nya Twilight filmen, New moon! Åhh vad jag längtar.


Vad tycker ni? Längtar ni lika mycket som jag?

Puss och gonatt!♥

Kommentarer
Postat av: Felli

Jag längtar DOCK mer än dig din bajs! ;)

2009-06-03 @ 14:03:39
URL: http://feliciaabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0