Nu funkar det som det ska

Har inte blivit så mycket update idag, har ju solat hela dagen, nice =D Nu på kvällen så har bloggen inte riktigt funkat heller.

Imorgon är det jobb, näst sista dagen, om jag nu inte får gå och jobba extra sen :) money moneyyyy.
Ska nog gå en sväng på stan också, måste på H&M! :D Massor med fiiint :D Yes.

Nu tittar jag på Fist of Zen på MTV, sjukt program, dåligt var det också, rätt äckligt. Usch. Hade nog tänkt att lägga mig nu, ni får iaf update imorgon, antingen från data eller mobil :)



Lugn, det är inte svett,  det är vatten. det steker mer ;)

Vatten där med, vsst är jag brun? Hahaha! Nej!


Och vatten melooon =)

Sov gott alla älsklingar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0