sängen väntar med öppna armar

Jo, tänkte lägga mig nu, en tidig kväll för en gångs skull. Skulle egentligen träna idag men städningen tog för mycket tid + att jag inte är klar. Så träna hinner jag imorgon, crosstrainer. Jobbar min sista dag imorgon, börjar kl. 9, det fanns knappt nått att göra innan det, då det är mycket stannare på hotellet..

Dagens pinsamma;
Ska gå och städa ett stannar rum på hotellet, ett rum där personen bor kvar i fler än 1 dag. Vet inte ifall det var i det här rummer som jag snackade i telefon samtidigt, spelar ingen roll.
Knackar på dörren, öppnar och ropar Hallå. Inget svar, tar några steg in och där.... ligger en kille i sängen, panik.. Jag ba;
Oh I'm so sorry, (han pratade engelska)
 Han ba nått i stil med; It's okey. Sen bad han mig komma tillbaka om 1 timme. Men gud så skämmigt det var, blä. Jag hatar stannar rum nu, höhööö.
Jag väckte killen, tänk om han onanerat eller något? Då hade jag sprungit, hehe..

Ne men jag ska på toaletten nu, sen lägga mig.
Fortsätt läsa min blogg sötnosar :)
Puss & gonatt
 

Kommentarer
Postat av: Patrik

Fin blogg:)

2009-06-29 @ 23:49:05
URL: http://putteisback.blogg.se/
Postat av: z a n n y h ♥

sv: hehe okej :d meddelar imorgon eller onsdag om du är bland dom 10 utvalda! :D

2009-06-30 @ 00:03:26
URL: http://zannyh.blogg.se/
Postat av: furran

Hej!

Just nu händer en massa på min blogg. Varför inte rösta på finalisterna i "Vilken låt är sommaren 09 för dig?" eller var med i mitt sommarlotteri med fina priser i! :)

2009-06-30 @ 17:38:18
URL: http://elinmariehelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0