Some kind of music.

Tja alla söta (ni är alla söta) Det är väldigt kallt, jag och Vixi var ute från kl. 9 till ca 11, nu ikväll alltså, det var riktigt kallt. Vi gick på en promenad, bara pratade om allt och inget i stort sett.

Kanske inte har sagt något, men imorron kan jag inte blogga, bara på morgonen, vi åker nämnligen med klassen till Vallen imorgon. Sover över en natt och har det trevligt. Hur mysigt som helst. Ska vara på skolan klockan 9, där delar vi upp oss i bilar och ger oss av. Har nyss skrivit en packningslista, ska börja alldeles strax. Inte för att det är så himla mycket grejer som ska med, men endå. Vi åker hem på tisdag vid halv 1, då är det hem och duscha, fixa sig och chilla, sen ska vi vara på Örnvik kl. 19 - 23.30. Det kan vara kul faktiskt. Då är alla skolans nior där och har skoj och käkar.
Ska ha med mig kameran varje dag så ni får bilder sen.

I veckan har jag avslutning, på Torsdag kväll, då går jag ut nian, det är nice!
Så har man två veckors sommarjobb, första perioden, 1 vecka utan föräldrar.
Sen bara en massa slöööö, schteeeka, bada, njuta!
Längtar.

Om jag ska ta och lägga mig, så jag inte försover mig. Vi hörs imorro bitti.
Sov gott! :) ♥
Ni får avnjuta lite musik.

Outlandish - Aicha, riktigt sköön låt, i love it.




Milow - Ayo Yechnology, bra! :D

Kommentarer
Postat av: Bea

sv: jotack jag har med haft det jätte bra :D

2009-06-08 @ 00:02:06
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Bea

sv: Jo jag fick mitt sommarlov i fredags sj då?

- Just nu gör jag absolut ingenting har ganska tråkigt faktiskt, har du roligare? :)

kram

2009-06-08 @ 00:06:39
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0