sunday - a lot of rain

Hellu :)
Hur mår ni? Jag mår bara bra, men man blir lite deppig av detta dåliga väder dock, det regnar, så kommer solen fram. regn, sol, osv.. Det har även haglat både igår och idag.


Var ju som sagt med Crille igår, när vi kom på våran gård ropade Monica att vi skulle komma upp till henne, så vi gick dit. Martin hade farit iväg för att handla och hon skulle hoppa in i duschen, så jag var med Hugo, men han börja skrika som f*n när han såg Crille, haha! Dissen där, så hon väntade med att duscha tills Martin kom hem. Då satte jag mig med Jonathan och spela kort, tillslut skulle Maja vara med. Ja, sen satt vi och chillade, Monica sövde Hugo sen, då skjutsade Martin henne till hennes kompis, så Hugo vaknade ju till slut och då somnade han om när jag kom dit, men när jag slutade slå honom på rumpan så vaknade han, så gjorde jag typ 4 ggr, sen började han  vråla typ. Så jag tog med han till vardagsrummet, då började han små skratta. Men då kom Martin nästan på en gång, han fixade välling sen tog han honom. Då gick vi hem.
Då somnade vi typ på en gång.

Imorse vaknade jag typ 8, gick och duschade 20 över, väckte Crille, käkade frulle, sen for jag med mamma.
När vi kom hem så käkade jag lunch, gick till tvättis och spelat.

Hittade en massa fina lampor, typ kristallkronor, massvis med fint! Men dyrt dock.


De är fin va?

En stor brun lampa med blommor inuti, massa fin! :D

En vit fin kristall :)

Den där tkr jag var häftig, fast den skulle jag vilja ha i svart.

Vad tycker ni?

Nu vet jag inte vad jag gör, lyssnar på musik och letar filmer.
Kilar en stund.

Vad gör ni?

Glöm inte att rösta HÄR!

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Okej, jag svarar på kommentarer :)

Tack för frågorna! :D

2009-06-07 @ 17:53:49
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SVAR: okej :) hihi idag har jag bara suttit vid bloggen typ :D

rösta gärna på mig. bläddra ner tre inlägg på min blogg, men rösta bara om du tkr jag förtjänar det :)

2009-06-07 @ 20:07:18
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: Felicia

Haha, det är du och jag mot världen på midsommar! ;)

2009-06-07 @ 22:02:24
URL: http://feliciaabe.blogg.se/
Postat av: Bea

Hoppas du haft en riktigt bra helg :))

2009-06-07 @ 23:45:34
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0