sunday morning

God morgon. Var ju tänkt att vi skulle åka bussen som gick 9.23, jag vaknade dock 9. Så jag vet inte om vi far senare eller om vi far nu 10.23. Men jag har nyss varit och slagit på en tvättmaskin så då måste ngn annan hämta det, för vi är nog inte hemma innan 12.

Mamma vill nog helst sola just nu, jag med. Så det är nog bättre att fara senare, hehe.
Annars senare så vet jag inte vad jag ska hitta på. Måste ju städa mitt rum, iallafall plocka ihop alla kläder.

Måste höra med mamma nu om vi ska fara, då måste jag göra mig klar. Annars så går jag ut och solar :) Ni får snart veta svaret ;)

Puss

Update: Vi far senare, då blir det att hoppa i solkläder, det är för övrigt 35.9 grader! :D
Hur varmt har ni?

Kommentarer
Postat av: Terese

Nu är du med, skickar länken efter jobbet :)

2009-06-28 @ 11:10:50
URL: http://fantasidif.blogg.se/
Postat av: sandra

Hoppas du får en underbar dag ute i solen=)

2009-06-28 @ 11:19:05
URL: http://lovebysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0