here comes the sun

Hej. Hur är läget med er? :) Allt bra med mig. Ledig resten av veckan nu, wiiihoo :D Jobb nästa vecka dock. Det var inte nog mycket jobb så att jag kan jobba i veckan. Slutade klockan 12 idag, skönt. Men då hade man ju hjälp, slapp göra det mesta dock ;) hehe. 

Vad jag ska göra sen återstår att se, ska nog gå ut och sätta mig här ute och chilla en stund, det är soligt. Kanske även kollar med Crille om han ska vara med mig. Vi får se.

Oj, detta inlägg skulle upp för ett bra tag sen. Har varit ute på en lång promenad.
Ska ut igen..puss

Kommentarer
Postat av: maja

sv: ja, och det är det verkligen! :)

2009-06-22 @ 21:30:41
URL: http://majakaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0