Vad kan bloggen förbättra?

Go kväll :) Hur har eran dag varit? Min har varit bra. Helt lugn och så. Hade inte heller tänkt vara vaken så länge idag, ska följa mamma till Dollarstore imorron bitti, eller ja, vid 10. Så jag tänkte att detta kunde vara en lägga sig i tid dag, fast klockan närmar sig ju tolv så snart är de inte tidigt nå mera.

Skönt iallafall att få börja lovet på riktigt nu.Slippa hålla reda på vilken dag det är, slippa vakna en viss tid för att fara till jobbet, ja ni vet vad det innebär att jobba. Istället kan man sola, bada, sova, ja allt möjligt, kul va?

Ska nog se ifall mamma vill gå på stan en sväng, fast jag är inte så sugen, känner mig pengalös, betalade 500 kr tll mamma idag, var skyldig henne för att jag laddade mobilen genom hennes bank med 300 sen för att hon köpt en tröja åt mig idag + leggings igår. Sen ska jag betala typ 700 nånting till henne, då jag har beställt kläder tidigare och inte betalat det, vilket jag trodde att jag hade. Men det kör jag på delbetalning, vill inte få slut på alla pengar. Fast det är i egentligen lika bra att betala bort allt på en gång, men det känns endå så trisst. Betalar nog hälften på en gång istället. Får se.
Sen får jag ju endå lön snart också, fast de pengarna ska jag spara, utomlands here i come!! Någon gång, höhö.

Ja ni, idag har ni vart väldigt bra på att besöka mig, fortsätt så :) Och er som är nya välkomnar jag hit.
Så om ni tänker att ni inte tänker fortsätta läsa min blogg, vad tycker ni att jag ska förbättra för att ni ska stanna? Jag behöver er hjälp. Och självklart får ni som läser den dagligen också ge mig tips och sånt.

Där bytte vi samtalsämne mitt i allt. Men jag har inget att berätta faktiskt. Återkommer om en liten stund eller så


Kommentarer
Postat av: Randy

Vad kul =) Jag gillar att se mkt outfits och modetips =)

2009-06-30 @ 23:47:36
URL: http://www.randys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0