Vallen - Måndag-Tisdag

Samling på skolan klockan 9. Gick dit med Miriam och Felicia. Sen delade vi upp oss i olika bilar.
Väl framme så lämnade vi våra saker ute, sen var det dags för hon som jobbar där att snacka, informera om regler osv. Sen delade vi upp oss i rum och vilka tider alla ska laga mat + vilka städuppgifter vi skulle få.
Jag fick laga middag som var Tacos, samt städa tjej toaletterna på tisdagen.

Efter det så gick vi till våra rum och lämnade grejer, sen gick vi runt och kollade hur det såg ut där ute. Gruppen som skulle göra lunch gjorde det, sen käkade vi, makaroner och köttbullar. Sen hade vi olika aktiviteter, halva klassen gick i väg med Kicki, där körde vi sinnesövningar. Ganska roligt, men kallt..
Sen bytte vi, så min grupp var med våra mentorer och spelade kubb. Tjejer mot  killar, vi vann första gången, sen vann killarna.. De blev stolta kan jag lova! haha.

Vi satte oss ute på stenarna i vattnet och hade allmänt sjukt roligt. Det var till en början jag, Miriam, Felicia, Jimmy och Anton. Fast sen kom fler och fler.

Middag vid 6 tiden, tacos, riktigt gott. Trevligt också.

Sen chillade vi resten av kvällen. Vi satt i vårat rum med killarna och körde Jag har aldrig... Det var nice, man fick veta mycket om alla andra som man inte visste.
Sen ville folket basta, så de gick och bastade. Då låste vi igen dörren för de, de försökte typ sparka sönder dörren och ha sig. Då ville Felli jävlas med de tillslut, så hon tog en hink, gick och fyllde den med vattnet som var nedaför, iskallt, och kastade på de som satt i bastun. Tror ni Felli själv var torr efter det? Nej, de slängde i henne med linne och mjukisbyxor, de tog iallafall av henne jackan och skorna, sen vart hon blöt. Jag skrek i panik typ, men hon får ju skylla sig själv lite grann iallafall ;) Visst Felli?

Vi gick och grillade sen. Jag hade med mig pinnbröd för att dela ut åt klassen, men en viss Joakim tappade den i sanden! ååh! Haha, jag fick typ damp. Sen tappades den en gång till, gissa av vem? Jo jag själv. Herregud. Efter bastun kom resten av klassen och satt med oss vid elden, lärarna gick efter bara en liten stund och sov, så vi satt där själva, hela klassen och mös. Även där körde vi Jag har aldrig..  Där fick  vi också veta en hel del om andra, alla killar var inte med första gången vi körde så.. Där satt vi och skrattade och hade trevligt till efter klockan 2 på natten typ.

TIsdag;
Vaknade vid 8, dags för frukost. Sen efter det var det bara dags att börja städa. Mer hände inte då..  Förutom att vi for hem.


Hönorna.

När vi var och gjorde sinnesövningarna.


När vi satt och chilla vid stenarna.

Samma här.

Anton och Jimmy plockade upp dessa snäckor..


Jag, Felli och Isabell chillade i solen.


Det käkas tacos för fulla munnar:D

Bordet med grönsaker =)

Shit jag har inga fler bilder från vallen, sorry!
Datumet är fel på alla bilder, tänk på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0