vette tusan

Hej igen. For iväg till Ica en sväng med mamma och Tobba. Sen åt jag lite lunch och löste korsord.

Mina bröder samt ena broderns flickvän - tror jag, kommer hit idag för att grilla med oss, mys. Så det blir fullsatt här idag. Alltid trevligt.  Sen är jag med Crille och myser framför någon film eller så.

Annars så har jag nog inget kul att berätta, eller jo, om jag inte redan sagt det så när jag var på stan i torsdags så gick jag och mamma med min syster till frisören, hon skulle klippa sig. Innan jag och mamma gick igen så kom det in en kille med resväska, solbrillor och sjal uppdragen en bit för ansiktet, en rånare.

Ne nu ljög jag, denna kille var ingen annan än? Vet du?
Markus Fagervall, Han är snygg. Han kom in för att köpa hårvax. Det är inte varje dag.
Fast feg som jag är vågade jag inte säga nått.


Jaja, ska se ifall något annat händer just för stunden. Vi hörs sen! :)

Klicka på bilden för att komma till brorsans blogg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0