2009

Mitt -09 ska bli bra. Jag hoppas det iallafall.

Ska försöka få ihop minst tio saker som ska ske:

1. Gå ut nian & börja gymnasiet.
2. Fara till Örnsköldsvik
3.Försöka mig på en helt ny hårfärg, allt förutom blond.
4.Gå ner i vikt (mer info)
5. Luleåkalaset (mer info kommer)
6. Klippa håret
7.Skaffa nya linser till sommaren, annars kan man aldrig ha solglasögon
8. Handla mycket, nya kläder, skor osv.
9. Bli bättre på att ge bort presenter till folk till födelsedagar åså.
10. Mer bio
11. Om styla mitt rum, tapetsera, nya hyllor osv.
12. Hålla mitt godislöfte, har ju gått hittils
13. Bara minst en gång i sommar, hände inte en endaste gång i somras
14.Bli brun och behålla färgen
15 - Aug, My super sweet sixteen, alla är välkomna ;)
16. Spara pengar

Det om att gå ner i vikt gör jag för att jag vill, jag är ju inte missnöjd direkt, okej alla har ju sina dåliga dagar. Men jag mår inte dåligt av det, jag gör det för att jag vill bara helt enkelt, några kilon skadar ju inte. Och det är därför jag har godislöfte, sen nyår, får ingenting av det, som vissa ska ha. Det enda jag får ut av det är väl att jag tappar några kg och mår bättre. Så enkelt är det! Nu slipper ni fråga :)

Luleåkalaset för er som inte vet vad det är så är det en slags festival om man får kalla det! Massor med olika artister och olika aktiviteter. Bla tivoli. Hela kalaset börjar med Rix Fm festival, dit kommer det alltid massor med folk + bra artister. Sen på de resterade dagarna är det andra artister som kommer och endel håller på i någon timme.
Som i fjol så på rixfm så var Nikelodeon där med Svampbob haha! Massor med sjukt bra dansare osv. Artister som jag minns från i somras var Brolle, Alcazar, Anders Johansson (vet ej om det är rätt), Sonja Aldén och Nordman, sen har ju rixfm sitt egna band, Ramsells, dem är jävligt bra! Killen som sjunger i Ramsells var även med i första avsnittet av den nya säsongen av Singing bee. Jag kommer dock inte ihåg vilka som var dem andra dagarna, eller jo, Lars Winnerbäck, han är grym! Jag var ej där då så jag vet inte..
Luleåkalaset äger iallafall rum  hela Luleå centrum 30 juli - 1 augusti.Artister som är klara redan nu är: Kevin Borg, Bob Hund, Tomas Ledin, Itchy Daze och Thåström, väldigt få, men det kommer fler! :)

Kommentarer
Postat av: Annen

Låter bra att ha en plan med saker som ska göras! Har jag också gjort några år och det har lyckats rätt så bra :) Kanske att jag snor idén från dig och gör min egen lista, om det är okej? :)

2009-03-10 @ 20:41:13
URL: http://annensnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0