Andra avenyn, bra eller dåligt?

Då blir det ett inlägg om AA. Jag verkligen gillar det, tack för att det finns typ.

Ja, jag har ingen lust att prata om Greger mer, ni vet att jag hatar honom! Jag hoppas att Sigrid lämnar honom, nu var han ju med en kille igen, vafan tänker han med? Varför ljuger han om övergreppet? Ja nice att gå och pissa i skogen med verkygslådan,kan det möjligtvis vara så att han gick iväg och drog en hand tralla? Ja kanske det. Nej men åh! I really don´t like him.
Sen Ulla, jag trodde verkligen att hon kunde sluta dricka, synd om henne. Ännu mer synd om Rasmus dock, jag hade fått psykbryt.
Nu tycker jag as synd om Kitty, jag gillade inte henne i början, men nu gör jag det. Hon är bra! Och att Kim den jäveln sa så pass högt att en annan kille hörde det så nu vet alla om det typ, att hon har HIV! :/ Tråkigt. Man blir arg, inte sant?
Och Markus, en exakt kopia av sin far, ljuger lika mykcket. Man blir så less, han och Liv är så söta tillsammans, så jag hoppas han skärper sig.

Tror in te det var något mer nu, säger tll om jag kommer på något.
Okej, jag talar om AA som om det vore på riktigt, men det är så verklighetstroget att det inte går att undvika, det är så sjukt bra! Det är det bästa som hänt SVT genom tiderna, Är det bara jag som skriver sånt här? Känns som det. Ni får gärna dela med er om era åsikter kära vänner! :)

Vad tycker du om AA i helhet, är det bra eller dåligt?
Vad tycker du om personerna i serien tillexempel Greger, Markus, Ulla, Lotta, Tony, Kim, Kittty?
Vad skulle kunna vara bättre?
 Vill du att dem gamla ska komma tillbaka, typ Dildo, Olga,Jossan, Karim, Håkon Angelica, mfl?

Kom mer era synpunkter, det är kul att veta vad ni tycker!



Kommentarer
Postat av: Annen

Jag tycker Andra avenyn är riktigt bra! Om det ska klassas som en "såpa" så är det mycket bättre än Skilda världar och Nya tider, och på ett sätt också bättre än Rederiet, men det är enbart för att det handlar om så många yngre i AA.

Favoriterna är Roland och Roxana. Sen gillar jag Tony också.

Hela familjen Niklasson klarar jag mig utan men de gör ju ändå sitt till.



Jag vet inte riktigt om jag saknar någon direkt. Jag tycker Hästen ska vara med mer, han är rolig :D Men i övrigt så har ingen av mina favoritkaraktärer försvunnit ur serien... Saknar du någon? :)

2009-03-11 @ 21:05:02
URL: http://annensnas.blogg.se/
Postat av: Annen

Haha! Jag kom just på gårdagens roligaste bit i programmet :D När Ulla fantiserade om att Tony drejade i duschen. Jag dog av skratt :D Eller när Ulla sa till Greger att han skulle ha cykelhjälm när han skjutsade hem henne :D

2009-03-11 @ 22:10:45
URL: http://annensnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0