återbesök hos the dentist..

Godmorgon, äntligen fredag! :D Känns skönt med helg.
Inatt blekte jag tänderna om ni inte förstått det, man ser redan lite resultat, ska snart till tandläkaren igen för att de ville se hur det blev, sen åker jag till skolan.. Yeeeeeeeeeeeeeeeeees, jag slipper göra SO läxförhör, jag har mer tid på mig att träna, wiiee! :D Bra att det finns tandläkare, hehe.. Ska alldeles strax platta håret, min lugg är ful, sen ska jag nog slå på tvn en stund innan jag far. Åker typ 08.06 eller så, jag borde inte komma försent =)

Sen ska jag vara med Crille, vi ska nog bara ta det lugnt, har inte varit med han på hela veckan så. Plus att det är Så ska det låta, Final i Lets dance och Singing bee! :D
Så det ska iaf jag se.

Ne men nu ska jag kila, vi hörs vid 3 kanske :)
Ha en bra dag
Puss


Kommentarer
Postat av: Annen

Hur blev det med frågestunden? Jag är ju nyfiken på min fråga... ;)



Och jag har en fråga till, hur går det till med tandblekningen? Vad kostar det? Hur gör man?

2009-03-27 @ 08:09:57
URL: http://annensnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0