En sån som bilar kör över

Hej föressten! Har nu hunnit med två inlägg med bilder, sånt måste ni ju också få se :) right?
Vet ni, idag har jag åkt skidor, första gången på jätte länge! Okej, kan väl erkänna att det var helt okej, as fint väder så man svettades ju :S Jag ramlade också, två gånger och vi åkte inte ens långt.
Har även haft slöjd, nästa gång om jag jobbar flitigt är jag nog klar med mammas pyjamas brallor, sött.

Ska fixa ett youtube klipp åt er, ni som är med på videon kan döda mig sen! ;) haha. Fast dem tillät mig nästan att lägga ut den, annars tar jag bort den sen, men man ser endå knappt vem det är så..

Ska snart börja plugga så jag slipper göra det sen, lika bra att få det bort gjort å det är endå inte sååå mycket att göra, det är ju min No rapport, den ska in imorgon så. Jag tycker att rapporter/inlämnings uppgifter är skit svårt, speciellt när det knappt finns någon fakta om det vi ska skriva om, som nu. Hur mycket finns det egentligen att hitta om broar på nätet, ja har sökt och sökt, hittar inget vettigt, det står i princip samma saker överallt.. Suck.
Rubriken  på min bro rapport är samma som rubriken på inlägget ;) hehe. 

Nu är youtubeklippet klart, se och njut.

Erkänn att dem är duktiga mina vänner? haha!

Dags att svara på kommentarer och plugga, åter om ett tag.

Kommentarer
Postat av: F O U T O S E ♥

sv; okej :) mello i think, och let's dance, sen ska jag väl in till stan på dagen :) ♥

2009-03-12 @ 17:33:35
URL: http://foutose.blogg.se/
Postat av: F O U T O S E ♥

sv; okidoki :p ♥

2009-03-12 @ 18:44:22
URL: http://foutose.blogg.se/
Postat av: Felicia

LÄTT sexigaste filmen! ;) hahaha.. jag döör! :p

2009-03-14 @ 11:21:11
Postat av: Hannah

Felicia; Klart den är sexig! ;D haha

2009-03-14 @ 12:29:32
URL: http://hannaherikssonengman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0