första mars

Jaa, här sitter man för sig själv, har ganska nyss kommit hem från Vixi. Tänkte ju börja gå just efter nio, men efter 20 i 10 var jag kvar, vi satt faktiskt i trappuppgången och snacka över en timme, men det var så tyst och lugnt där så vi babbla på som aldrig förr! ;)

Mitt rum ser väldigt annorlunda ut nu, det enorma databordet är borta, garderoben står i hörnet, så jag har en ovanligt stor,tom yta! :D Skönt, sen har även låtsas pappa slängt upp en hylla på väggen! :D mkt nice, jag vill ha några flera. Så jag har nu ingen stanns att ha datorn förutom på sängen, vilket kan leda till ryggont snart, får börja sitta i köket eller nå ;)

Imorgon ska jag dammsuga och ta det lugnt! :D Detta ska bli en lugn vecka, helt klart. Inget speciellt planerat faktiskt, ska ni som har lov göra något speciellt? :)

Menmen, jag har faktiskt tråkigt, finns inget att göra, kanske sova?
Jag vill fara till stan, fast vad jag ska göra där vet jag inte. Vill köpa nya lösnaglar =D Jag har haft på mig dessa hela veckan förutom att någon trillat av titt som tätt. Kanske även köpa något nytt plagg, det är alltid kul! :D

Nu ska jag dra för stunden ,hörs sen! :)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0