hemklickning på g kanske.

Okej, 14 sekunder försent publicerade jag inlägget, skit samma! :)

Som sagt, idag, senare ska jag till min brorsa, Robin. Annars tror jag inte att jag ska göra något speciellt, går nog till Vixi, kanske ser Mello där ( melodifestivalen) =D. Jag tror faktiskt att jag ska beställa något plagg eller så snart, är jätte sugen att hämta ut paket, haha! Men jag har faktiskt hittat mkt fint på Ellos, ni kanske inte gillar den sidan, det gör iallafall jag! :)

Har ni några planer för lördagen?

Helt tråkigt också att jag inte publicerar bilder ofta, jag har faktiskt ingen aning om var min usb sladd till mobilen är :S Får ta och leta reda på den.
Jag kommer tillbaka! :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0