if you had a bad day

Hej! Blev ingen mer uppdatering igår, vi somnade ganska fort och när jag vaknade kände jag att det här inte kommer  bli en bra dag, för att jag har mens & världens hemskaste mensvärk. Så jag gick hem från Vixi typ direkt när vi vaknat, jag höll på att sprängas, hade typ slut tamponger också, men som tur var hittade jag en i jackan, det var hemskt. Sen hade vi inga värktabletter hemma, eller ja, mamma hittade dem två sista i sin väska, men nu är det helt slut, jag kommer inte klara mig. Jag får stå ut eller nå.

Nu är det The Hills weekend, kul! Det ska jag se hela dagen, det är såå bra och så beroende framkallande.
Är jag ensam om att hata Spencer? Han är sjuk i huvudet.. Brukar ni de The Hills?
Och snart börjar ju The City också, det ska jag se.

Har ni sett att det börjar ett nytt program på söndag på MTV, a double shot at love whit the ikki twins. Som Tila Teqila fast med två bisexuella tvilling tjejer.. Det ska jag se endast för att de hur mycket fight det blir..

Ja, några kvälls planer? Jag ska iaf se Melodifestivalen & vara med Crille :)

vi hörs sen, ska se The Hills nu.Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0