im sorry

Hej. Detta var ingen bra början på veckan, knappt nå blogg alls. Men sånt är livet.
Idag har jag bara varit i skolan, sen vad jag med Crille till halv sju, sen gick jag hem, åt och sen gick jag till Vixi, vi såg Den rätte för Rosing & Andra Avenyn, Vad tyckte ni om vinnaren i Den rätte för Rosing? Jag har inte följt det programmet så jag vet inte så mkt om killarna så.

Imorgon är en plugg dag, ska plugga hela dagen, ska inte ut en sekund, tror jag! Så jag ska blogga också, det kan ni ge er fan på! :D Så kika in imorgon, ska lägga mig nu och läsa lite på SO läxan sen börja på tredje boken i Twilight serien.
Jag älskar dessa böcker! Tack för att de finns typ. VAd ska jag ta mig till när fyran är slut? Jag kommer bli galen, kommer åka in på psyket eller så. Ne men, vet nån ifall det kommer en femma på böckerna? JAG MÅSTE VETA!

Okej, nu gårj ag innan jag blir skogstokig.
Natti natti :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0