it is ice cold

Hej, hur är läget med er? :D
Med mig är det bra, fryser lite smått och är trött samt ont i ryggen. Ska kanske vara med Crille, men han fattar inte att skolan är viktigare :S Så jag får se hur det blir med den saken.

Annars har dagen varit bra. Hur har eran varit? :)

Ska nog faktiskt ta och städa lite imitt rum, plocka undan och så, ni vet såna dära små saker bara. Yesyes
Ikväll är det AA, yeeeah! :D Ska ni se? ni får inte missa. I dagens tidning stod det något om att Kitty ska starta egen salsakurs, men något att hon inte vet konsekvenserna.. Men jag kom på en sak, det går ju att se det nu, så det ska jag se, men jag avslöjar inget förens ikv :)
Puss
 
En sak till bara, igår kväll drack jag Premier - cola light . äckligt som fan,huvva vad jag hade ont i magen sen alltså, bläää!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0