jag är vad jag äter

Nu har jag sett Du är vad du äter. Nu är det fan min tur, inte i tv, haha. Nej men seriöst, nu ska jag verkligen tänka.
Jag har ju faktiskt klarat mig utan godis i 84 dagar, det är coolt, från att äta minst en gång i veckan till aldrig :) Bra tycker iaf jag. Några kilon lättare skulle aldrig skada, bra att jag börjat simma igen också, ska försöka 3 ggr i veckan minst.

Morgondagen är somsagt chill.
Jag börjar egentligen 9.50, men jag ska till tandläkaren klockan 11 så jag skippar det.jag vet dock inte hur länge det tar, men är isf tillbaka efter 12. Jag har även lånat monicas busskort och hon måste ha tillbaka det så jag far hem ist. Kan plugga hemma... Kan ni gissa vad jag ska göra hos tandläkaren?  Jag har nämnt det förut så.

Känner att denna kväll blir en tidig kväll, ska borsta tänderna och lägga mig å fortsätta se HSM 3.
Kommer snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0