knäpp skallar.

Haha, dessa människor är helt korkade, de kan faaaan inte köra bil, helt sjukt så dåliga de är..
En kille visste inte hur man la i backen, en hade lagt i handbromsen när dem skulle bogsera, så bilen framför stod å spann, en hade glömt att vrida upp ratt låset, inte konstigt om man inte kan styra då! Dum huvven...

Håller med dem om Veckans värsta; Robert och Bästa; Cecilia. Helt klart rätt.
Gurkan är ju galen också.. Sen ni vet Patrik(?) Varför käkar han alltid klubba när han kör?

 Nu är det slut, nu börjar snart Medium, brukar ni se det?
Det ska jag se iallafall :D Det är rätt bra, första avsnittet för säsongen var förra veckan, då tyckte jag att det var bra. Men tjejen, polisen typ, hon drömmer ju typ om saker som hänt, eller ni fattar, om ni sett det. jag skulle aldrig kunna leva med att drömma typ mardrömmar varje natt :S

Brb! :)

Kommentarer
Postat av: Annen

Hehe, alltså. Om jag kommenterar dina inlägg kan du svara i samma inlägg. Och om du kommenterar mina inlägg svarar jag där :) Är jag krånglig? ;)

2009-03-12 @ 21:06:53
URL: http://annensnas.blogg.se/
Postat av: Hannah

sv:Haha ja lite kanske! :) Jag får försöka vänja mig..

2009-03-12 @ 21:12:17
URL: http://hannaherikssonengman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0