När jag hör din röst

Fram till nu har jag faktiskt legat å läst, förutom en liten paus för mat. Jag läser tvåans bok i Twilight serien, den är sååå bra, men olycklig. Jag vill att tvåans film ska komma snart, men än dröjer det ett tag till.
Ska läsa ett tag till, sen ska jag se Wipeout och Sanningens ögonblick. Igår kväll efter Robinson kolladej ag och Crille på MTV, då var det ju det här A double shot at love with the ikki twins, det är ikväll, måste börja följa det, det såg ut att bli en hel del drama, sånt är kul faktiskt, det är ikv så det ska jag också se! :)

Nu ska jag göra nått annat en stund för att sen låta mig drömma mig bort i boken :D
Ha det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0