tips på tävling?

Sorry för mitt språk tidigare, men det bara blir så.
 
Så istället för att nu deppa ihop så tänkte jag att ni kan ge mig tips på en rolig tävling och ett roligt pris som man kan vinna, helst ett pris som hör ihop med tävlingen på något sätt! Nu behöver ni inte dra till med en stor tävling, bara en liten och ett litet roligt pris! :D

Imorron är det städa som gäller, sen tänkte jag tvinga vixi att toppa mitt hår, mer än så låter jag henne inte göra, noway, ni vet inte hur det gick sist :P Jag har såååå många kluvna hårtoppar, scary, dags för lite klippning. Har redan bokat tid hos frissan till skolavslutningen, samma dag typ klockan 1 eller nå, och jag kan ju inte låta bli att klippa mig tills dess, har inte klippt hela håret sen i somras så ju mer jag väntar desto mer får jag ta bort sen. Jag vill spara ut mitt hår så jag vill helst slippa ta på längden så mycket som möjligt. Det känns ju även onödigt att dyrbetala för att gå till en frissa och toppa håret, när man kan göra det hemma gratis, inte sant?

Öppen för förslag!  Kom igen nu med förslag till tävling!:D


Kommentarer
Postat av: Annen

En tävling som jag minns som cirkulerade i bloggvärlden för ett par år sen är när man skrev ner 6 påståenden och ett av de är sant om sig själv och sen får folk gissa vilket som är rätt. Dock fanns det inget pris.

2009-03-14 @ 23:27:03
URL: http://annensnas.blogg.se/
Postat av: Tobias

men måns låt var så boring :D

2009-03-14 @ 23:46:12
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0