tisdag

Tjena! :D Hur är läget med er? Med mig är det bara bra, lite trött fortfarande trots frukost och dusch. Vaknade ca halv 10, tyckte att det var lika bra att kliva upp så jag inte missar min tvätt tid.
Ska ni göra något speciellt idag?
Jag får ju ff, så jag ska nog vara med Vixi på en stund, sen senare med Crille! Rätt soft att vara ensam. så då får han komma hit och vara sovsällskap =)

Nu sitter jag i köket med min syster som käkar frukost ska snart  gå och sminka mig tror jag, borsta håret och sånt ni vet.

Såg för en liten stund sedan min granne gå förbi utanför fönstret, hon hade fetaste blåögat jag sett, ingen vacker syn direkt. den har jag ju ingen aning om hur det uppkom, och jag tänker inte fråga heller. Hon är skum..

Nu ska jag dra! :D PUss


igår

Kommentarer
Postat av: Viktor

Jodå det är kul! :)



mina grannar är också skumma :S

2009-03-03 @ 11:19:54
URL: http://viktore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0