tråkig söndag

tja =)
Har ni kommit ihåg att ställa fram klockorna en timme idag? Inte jag, jag kom på det när jag vaknade.. Har varit och städat, sen käkat lunch och sen sett sista kvarten av Den blå lagunen, den verkade bra, ska se om jag lyckas tanka den.
Senare ska jag bara ta det lugnt tror ja, plugga lite NO.

Har ni gjort nå kul hittils av denna tråkiga söndag?

Hur mycket släckte ni där hemma igår`?
Jag släckte iaf alla lampor, tände några ljus och min data, det enda som var på var två tvapparater + en data..

Såg ni föressten Robinson?
Så skönt att den dära norrläningen åkte ut hon hade blivit ett irritationsobjekt annars..

Ska läsa nu.

Kommentarer
Postat av: Annen

Släckte allting! :)

2009-03-30 @ 08:21:15
URL: http://annensnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0