tripp till stan

Hej, nu är jag hemma igen. Efter senaste inlägget städade jag och sen kom mamma och efter vi ätit gick jag till Vixi med en smart idé. Nämnligen att vi tänkte fara till stan imorgon efter skolan för att kolla på marknaden + gå och kika i affärer, men då kom vi på att man blir så jäkla hungrig så vi for på eftermiddan idag ist, det var kvällsöppet till 21. Så vi for hem efter 8, och jag kände verkligen att jag måste köpa ngt, så det blev två bastoppar från Gina + ett linne från H&M :)
Men marknaden hann vi inte gå på, de hade inte "öppet" till nio, så vi kanske åker in på lördag.
Jajemän, ska nog snart borsta tänderna och he in min bleknings grej,läskigt  ju :S Hoppas att det blir bra resultat, sen ska jag lägga mig och läsa ut min bok, sen får jag börja på tvåan! :D

Och föressten Gurkan blev Sveriges värsta bilförare , lika bra! :D han kan ju inte köra bil. hehe
Dags för mig att avsluta för idag, hörs imorgon! :D
Sov gott. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0