trötter & glader

Tjenis. Jag har ont, märker att mensen är på G :( Jag hatar det faktiskt, skulle gärna stå över om man hade ett val, skulle ni?

Har varit med Vixi ikv, vi drack te, det var jätte gott, vi kom fram till att vi ska dricka en kopp varje dag, är det jätte onyttigt?  Sen såg vi film Utan spår , den verkade bra, såg ca 45 min då jag var tvngen att gå till tvättstugan. När jag gick dit så tog jag på mig foppa tofflor, glömde helt bort att jag hade dem så jag gick med dem till Vixi, sen så när jag kom till tvättstugan och kollade vad Tobba (låtsaspappa) hade för skor så börja jag skratta, han hade tagit mina uggs, en brun och en grå! :D Det såg roligt ut, kan ni tänka er det? Hans ursäkt var väl i princip att jag hade ju hans foppa tofflor, så då kan han ju ta mina skor! Ja, allt går ju.

När jag får pengar, nästa vecka, ska jag köpa nytt badkort, nu jävlar ska det simmas å förbränna lite fett! Hehe, nej men det är riktigt skönt, bra träning för kropp & kondition. Så vi ska böra simma igen.

I dagens reklam fick vi ett papper från ICA, nöjesbilaga, där man kan köpa biljetter till Diggiloo turnén. En sak är lite underligt, om dessa är priserna:
Parkett sektion A                  475kr
Parkett sektion B                  375kr
Plats i det gröna C*             235kr

*Två barn t.o.m 14 år går gratis per betalande vuxen.
Serviceavgift 15kr per barn..

Då är det ju inte gratis för barn t.o.m 14år, inte sant?

Okej, väldigt olika samtalsämnen i detta inlägg, kan ju inte skriva om samma saker hela tiden, eller? :)

Morgondags planering (inklusive vakna,dusch fix osv) :
Skola
Hem
Äta
Blogg
Vixi en stund
Blogg
Plugga
Prata med C
Plugga
Blogg
Plugga
BLOGG!!!

Ungefär :p fast jag vet  själv att det inte kommer bli så, men plugga ska jag! Det är ett som är säkert.
Slänger upp en fråga i nytt inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0