skräll

Go kväll.
Sitter och ser på Melodifestivalen just nu.
Av duellerna som är kvar hoppas jag att Sarah Dawn Finer & Starpilots "vinner".

Tycker att dem flesta var bra ikväll:

Scotts: En helt okej låt, hade också kunnat få gå vidare.
Sarah: Bra låt, hellre hon än Scotts dock. Hon har så sjukt fin röst!
Lili & susie( vet ej vad dem heter): Deras låt blev bättre nu när man väl hört dem någon gång. Så då var det väl okej att dem gick vidare.
BWO: Jag gillar deras låt skarpt. Hade hellre sett dem i slutduellen.
Amy Diamond: Inte bra jämfört med hennes andra framträdanden. Hennes låt var inte stark, förstår att hon inte gick vidare. Hon är mycket dåligare live än om man hör på radio/data. Inte bra helt enkelt.
Starpilots: Helt klart bäst ikväll! Deras låt kommer jag nöta, den kan nog blir en riktig partylåt.
Rigo.. :Den låten tycker jag om, den är ju rätt enformig, men den är bra! :D
Caroline af Ugglas: Fy fan! Det är hemskt, fattar inte hur svenska folket kan rösta på henne! Hon är dålig och ofräsh, ful... Huvva, absolut ingen bra låt för denna tävling. Hon och Petra Mede kan ju gå och låsa in sig i något skyddsrum tillsammans så vi slipper se dem. Hörde nyss att hon fick en liten kråka mitt i rösten, haha! Skämmigt. Hon kan ju fan inte ens röra sig på scenen, hon står bara och lyfter ett ben och viftar med en arm :S Och hennes kläder, herregud. Nattlinne och gummistövlar typ! Bort med fanskapet..

Nu är det snart dags för finalisterna.
Nivet dem som gick direkt till finalen?
Vad tycker ni om dem? Jag tycker att det var helt rätt bidrag, ska inte klaga på det, kanske inte att jag tycker att hon Opera tjejen skulle gå vidare. Men men.



Dags nu..
Final: Sarah Dawn Finer =) Fuck så bra! Det är det första ikväll som blir som jag vill typ.  Nej, kanske inte, fick ju som jag ville med Starpilots..
Nästa: Caroline Af Ugglas, fy i hela jävla helvete! Hur fan tänker ni? Detta är största misstaget svenska folket gjort genom tiderna!!!!

Internatinella  jurynsval: Sofia.
Aja, hon är ju iallafall bättre än lilla Amy..

Vad som helst hade kunna ske förutom Caroline Af Ugglas..


Vart någonstanns är hon bra, snygg osv?Ingenstanns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0