för premiär, märkligt paket och trötthet

Hejsan. Dåligt med uppdatering då jag faktiskt kom hem ca halv 4, åt och sen gick jag till Vixi, gick hem när Life of Ryan var slut då gick jag direkt och mötte crille och han har nyss farit hem. Så jag har inte haft tid riktigt, vi såg även Sexdrive, den var fan cool, rolig iallafall!

Nu är det ju så att jag var egentligen bjuden på förpremiär av någon film ikväll klockan nio, men jag valde dock att inte gå, jag hade absolut ingen lust. Det var någon svensk film som hette I skuggan av värmen, men vem vet, det kanske kommer fler tillfällen.

Första dagen i skolan var väldigt tröttsam, var så nära på att somna på engelskan, första lektionen på morgonen. Sedan på SPA lektionen, jag somnade till en stund sen när jag vaknade så hade jag fruktansvär huvudvärk, det brukar jag aldrig ha. På den lektionen somnade jag endast för att läraren hade högläsning, så skönt endå. Men sen på sista lektionen som var bild blev jag okej pigg faktiskt.

Såg när jag kom hem från Vixi att jag fått ett märkligt paket, jag kunde inte minnas att jag beställt något. Men så kom jag på att jag beställde gratis bindor, haha! Men gratis är ju aldrig fel. Inte för att jag använder bindor, men det finns ju andra som behöver dem mer än jag, som tillexempel min syster.

Ja ni, har ni haft kul idag? Det har jag iallafall, större delen av dagen, Tänkte  nu försöka klura ihop en liten lista om saker som ska göras under 2009, så det blir ett nytt inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0