vi tänker med fettet

tja! :D Jag har faktiskt rätt tråkigt, sitter och har videosamtal med Vixi, vi sittter och gör grimaser  åt varann, fett fula! :D

Kan försöka summera dagen;
Vaknade 9, duschade, bloggade, åt frukost, Z kom, visade min dator. Satt vid datorn med min syrra, bakade, var med Vixi, fixade iordning till middagen, Palt! :D Sen for jag och städa med mamma, kom hem, färgade håret på min syster, nu sitter jag på msn! :D
Det har varit en bra dag! :D

Vill ni veta en sak? Jag är ensam hemma från imorgon eftermiddag till minst torsdag! :D Nice. Skönt faktiskt, hemma själv större delen av lovet, med Crille & Vixi, det är bra! :D
Nu ska jag snacka lite med Vixi åså. Hörs!
Gokväll

Kommentarer
Postat av: Viktor

sv: Varsågod! :)



ja men det är då väldigt kul att köra skoter :) det är inte så svårt heller :D bara gas och broms och sen är det ju inte så mycket trafik om man säger så :D

2009-03-03 @ 00:24:39
URL: http://viktore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0