2 prov & strålande sol

Good morning.Soooolen lyser, det är 20.9 grader redan.
 Imorse var jag sjukt trött, låg kvar i en halvtimme innan jag orkade mig upp, hade gärna sovit just nu.

Som sagt så är det prov idag, det blir bara 2 st, för antingen gör jag nationella eller fysik, vi får väl se.
Går länge idag känns det som, den här dagen känns segast av alla typ. Fast endå rätt lugna lektioner, tur det! :)

Vi hade ju konsert igår på skolan. Alla nior har jobbat om rockens historia, olika år tionden, vet inte vilket vi hade. Men vi hade iaf powerpoint redovisning plus uppspel av låt. Våran låt var Hit the road jack.Våran var väl sådär bra, inte bäst och inte sämst. Det gick bra iallafall,
'
Efter skolan ska jag hem och äta, sen till Monica igen. Vill gå ut och gå också, så jag hoppas att den lille krabaten är friskare.

Ska platta håret nu och träna på mina verb, hörs sen! :)
Puss

Denna låt hade vi igår:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0