baby face

Tjo!

Har stått i ca 30 min och tvättat mitt ansikte, från tio till halv elva, nu är det lent. Stoppade på någon sorts skrubb i ansiktet, den är rätt så bra. Innan det har jag; Sett tv, Vad för nå?

Hitta Hem;

Jag förstår mig inte på människor som kan behandla djur så där, tre st hundar, franska bulldogs lämnade i en lägenhet för att dö, det var de finaste hundarna jag sett, och endå behandlar man de så. Vad tänker man med. Huvva och fy fan alltså! Såna människor ska inte ha djur överhuvudtaget, inte ens dammråttor!
Sen hittade de 23 övergivna hundar i dåligt skick.
Jag vet inte ens vad jag ska säga..

Hjälp jag är med i en japansk tvshow;
Programmet i sig är ju skit kul, men programledaren borde ta det lite lugnt, de skriker för mycket,det är lite störande.
Annars är det väldigt underhållande. Jag skulle själv vilja prova på deras banor, skulle ni?

Medium;
Mitt nuvarande favoritprogram tror jag.Shit vad jag älskar det. Fast tänk er, allt det hon ser är ju i stort sett sanning, men kul att drömma mardrömmar hela tiden? Skulle ni stå ut? Inte jag. Jag gillar tv serier med såna dära mord och sånt. Högst upp på listan är, Medium, CSI Miami, det är mina favvo kriminalare.

Sen efter jag sett tv så har jag tvättat ansiktet, gått igenom mail och pratat lite med Miia. Och nu ska jag sova.
Sov sött! :)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0