bedtime stories

Nu har jag sett på Talang och Singing bee. Rätt okej faktiskt. Jag är så trött och ska nog upp i tid i morgon så jag ska nog alldeles snart sova, ska kanske på stan en sväng i morgon med min mor om hon orkar följa =)

Annars då? Hur mår ni?
Jag mår bara fint, skoltrött. Har blivit så trött och less på skolan nu på sista tiden, det är hemskt.
Idag var nog den segaste dagen av alla dagar, halv sov genom hela NOn. Men ni kan väl hålla med om att om man har NO sista lektionen en fredag, nog är det väl klart att man är trött då? Vem vill ha NO en fredag, usch!

Gääääsp, ska gå och borsta tänderna nu, sen se på Bedtime stories, den med Adam Sandler, han är great! Älskar alla hans filmer, men bölar som en tok åt Click, den är så sorglig, tills han vaknar, hihi.

Nu mot toaletten, vi hörs i morgon!
Sov sött kära vänner.
Puss & kram




Bilderna är från google!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0