Bert fjärt!

Hej! Hemma nu, har nyss skrivit ihop lite grann till min NO rapport i teknik(?) När vi byggt broar och gjort rapport om det. Fick göra komplettering, om det nu heter så, på vissa punkter. Hoppas det duger iallafall.

Vad har ni haft för er ikväll? Själv har jag varit hos Vixi, spelat Yatzy. Sen när jag kom hem så har jag snabbt skrivit ihop rapporten. Och nu ingenting typ, ska snart skicka nå bilder sen vette tusan. Kanske ser ett till avsnitt av Heja björn, orkade bara med ett igår. Synd bara att min Bert film tar så himla lång tid att få hem :S It's driving me crazy.



Iallfall, fick tillbaka vårat engelska verb prov idag. Max poängen var 100, dvs 100 verb ord.
Vet ej G gränsen. men VG gränsen var 75 poäng, jag hade 75 = VG- ? Vadå VG minus, sen hade hon glömt att rätta en grej, hon stoppa fel fast det var fel, så då ska jag ju ha 76, men antagligen är det ju bara ett vanligt VG, tycker jag.
Vad tycker ni? Har jag fel?

Återkommer om en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0