brand

Godmorgon alla fina människor =D Det luktar väldigt mycket rök i våran lägenhet då det har brunnit en bit härifrån inatt, väldigt mkt! En hel rad med lägenheter har brunnit, en i min klass bor där också, så man får nog göra lite grann av honom senare, dvs när han kommer till skolan, om han nu kommer idag..


Där är en av bilderna, läs mer på; Kuriren
Mina länkar syns ej, men tryck efter på iaf..
 
Ja, nu till ngt annat. Vad gör ni?
Jag sitter här, ska snart gå och fixa mig klart,börjar ju kl. 9.50, men jag kanske åker tidigare bara för att jag har väldigt tråkigt.. Så jag kanske åker när vi egentligen börjar och sitter och kollar på när de andra har idrott =D Hoppas man börjar vara ute nu, för idag är det soligt.

Aja, istället för att spilla tid här ska jag gå och göra mig klar.
Hörs i eftermiddag!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0