delprov c

Hej! Ska snart lägga mig och se på film så det blir ett kort inlägg.

Hade iaf nationella prov i matte idag, del C, äckligt svårt. Huvva, jag klarar det nog inte. Sen efter skolan så var jag med Vixi, vi var ute, spelade kort och sen satt vi och kollade på kläder på nätet, ska nog beställa imorgon typ =) Sen när jag kom hem, ca 9 så har jag städat mitt rum, fick nå ryck, får dammsuga igenom och så imorgon.

Fatttar inte vad som händer,börjar bli så trött nu för tiden, får lägga mig tidigare helt enkelt.
Så då är det dags nu, ni får sova så gott =)
Hörs i morron bitti.
Pussar

Kommentarer
Postat av: Annen

Usch och fy för matteprov!



Saknade du inte avenyn? Det gjorde jag...

2009-05-06 @ 08:16:06
URL: http://annensnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0