eurovision

Good evening. Här halvligger jag och tittar på olika folkdanser från olika länder, just i skrivandets stund folkdans från ungern. Vilket program ser jag? Eurovision! Heja Noooorge =)
Ser ni på det? Har ni någon favorit?
Själv är mina favoriter bidrag nr; 2,5,6,9,12,13,16 & 17. Vet inte vilka länder, förutom att nr 6 är Norge. Jag fullkomligt älskar Alexander Rybaks låt Fairytale.

Snart får vi veta vilka som går vidare, håller på mina favoriter =)
Har datan i sängen nu för att jag ska sova direkt efter, måste verkligen sova ut lite. Har blivit så trött på sista tiden. + att jag är med en bebis nu varje dag efter skolan och han ska man ju sitta med rätt mycket då han inte klarar något själv ännu.

Hade ju som sagt prov idag, hade nationella i matte muntliga och verb prov i engelska. Båda gick rätt bra faktiskt, känner mig nöjd iallafall. Inget mer prov än så länge. Skönt faktiskt.

Nu är det resultaten..

Update;
De flesta av de jag ville gick vidare!
Dessa gick vidare, de med tjockstil var mina favoriter;

Azerbadijan - Riktigt bra!
Kroatien
Ukraina
Litauen
Albanien
Moldavien - urkasst
Danmark
Estland
Norge - Bäääääst! :D
Grekland

Säng dags nu. Gonatt! :D

Kommentarer
Postat av: Annen

Jag har hört att alla tjatar om att Norges bidrag är så bra så jag lyssnade lite igår men jag tyckte det var riktigt dåligt :(

2009-05-15 @ 08:14:15
URL: http://annensnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0