farväl

Så ja, nu väntar jag på maten, efter jag ätit ska jag raka benen, sen göra klart det sista, sen går jag till Vixi, sen far vi. Kommer hem på söndag någon gång. Känner mig stressad än, men det får jag tåla. Känns som att det är så jäkla mycket grejer jag har glömt, ååh. Och endå har jag packat så mycket känns det som. Aja det får duga. Som tur är så går det att elda i stugan vi ska sova i, jag slipper frysa.. Menmen.. Så om ni inte hör något från mig efter det här så har jag farit till stenträsk, där finns inget internet och ingen el, Så därför kommer jag inte kunna blogga. Men ni klara er utan mig någon timme resten av idag, och i morron, visst? :D

Ni får iallafall se Issas tatuering, som hon gjorde igår, den är riktigt nice! Eller? Gissa priset.


På sidan/på magen.

jag

Ne, maten är klar. Vi kanske hörs sen!
Ha en skitbra helg annars
Puss & kram

Kommentarer
Postat av: sannie

nice tattoo :)

2009-05-30 @ 17:11:58
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0