sexans show

Hej allesammans! ;D  Hur är läget? Toppen här. Har inte hunnit blogga något, har haft rätt mycket att göra.

Ikväll var jag, min syster, Vixi och Sara och tittade på Sexans show, en show som alla sexor gör på skolan där jag gick tidigare. Den var rätt bra faktiskt, bättre än våran som sög! Hehe. Ne men den var bra gjord och så. Träffade även lärarna jag hade 3an till 6an.
Den handlade om något i stil med att de skulle rädda världen, de hittade någon farlig termos som skulle förstöra hela världen, men de hittade den i tid så de räddade allt.. Sen var det en gammal tant som försökte råna en bankomat med en vattenpistol.

Ja, sen for vi hem till mig, planerade lite inför imorgon då de egentligen är majrundan, antingen gå 1 mil eller cykla 2 mil, men vet ni vad jag ska göra istället? Jo, jag ska till IKEA i Haparanda, really nice. Ska gå runt där, sen gå till det nya varuhuset som är på gränsen mellan Sverige och Finland, det sägs ha bättre affärer än Luleå. Vi är ju lediga på torsdag så då kommer Crille hit och sover, gulligt!

Tja, vad ska man hitta på nu? Måste upp tidigare i morron så jag ska snart sova. Ska till Monica kvart över nio, väcka Vixi  halv 8, ja, full rulle hela morronen. Kanske dags att dra sig då, ska skicka min syster i säng också. hon ska vara på skolan om 5 timmar, de ska på fågelskådning, så de ska samlas på skolan klockan 4 på morgonen, sen cyklar de iväg klockan  5, vem orkar liksom? Gaah! Skulle dö. Tur jag slapp det när jag gick  sjuan (a)

Ska hoppa i säng nu, hörs i morron bitti!
Puss på er!


Dit ska man imorgon, bild tagen från google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0