Stenträsk

Hej på er igen. Har varit hemma en stund, men när jag kom hem tvättade jag ansiktet och borstade tänderna klart. Ska nog alldeles snart hoppa i sängen.

Hos Vixi planerade i lite inför helgen, på fredag åker vi till Stenträsk, mest troligt iallafall, med Vixis familj, även några andra kommer dig. Då ska jag prova min fiske lycka,årets första fiske i sånna fall. Men det tråkiga med det är att det inte blir nå blogg förens på söndag, fast det är ju bara på lördagen som jag inte kan blogga. Och så missar jag Robinson, bläää! Och vet ni vad, ingen dusch! :O Jag som annars duschar varje dag, tråkigt!

Imorgon ska jag vara med Crille, hinner inte träffa han sen förens på Söndag, då fyller han 19 år också! :D Han börjar bli stor. Så efter vi kommit hem på söndag, om vi ens far så ska jag duscha och sen fara till Crille.
Och i morgon har jag Matte prov, det är rätt så betygs avgörande. Heja mig! Så jag ska sätta mig med det alldeles strax och sen sova..

Ja, det får nog bli nu.
Sov gott

Kommentarer
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Back in the game again

sv; härligt :)

det är bra med mig :D

gör du då?

2009-05-28 @ 11:33:39
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0