Stora Stenträsk; Söndag

Igår var en sjukt nice dag.
Vaknar på söndag morron av att Jimmy knackar på fönstret och frågar om vi ska komma upp och käka. Då var det bara att kliva upp även fast man ville sova två år till. Börjar med toa, Lova ser mig och blir jätte glad, sen när jag bara går så börjar hon skrika, söt hon är. När vi kommer tillbaka så käkar vi, och sen är det bara att gå och städa stugan. Packar ihop väskorna och sopar.

Då har den andra familjen vaknat de också. Så vi byter några ord med de och så. De packar ihop sina saker och åker hem. Vi åker ganska så strax efter de, där vid 11.

Åh vad jag redan saknar det. Det var så sjukt nice att vara där. Blää att man skulle hem. Men jag hade dock velat duscha, inte tvättat mig alls, mitt hår var snuskigt när jag kom hem. Jag hade faktiskt kunnat tänka mig att bo där, det fanns ju dusch, men då måste man värma vatten typ. Sen var det lite långt till närmsta affär, men annars helt underbart.

Och för er som inte vet vad Stora Stenträsk är så är det en camping. Med plats för massa husvagnar och det finns några stugor också, 7 eller 8 om jag inte minns fel. 2 stugor utan el tror jag även, men endå så nice! Har ni chansen, far dit. Nu åkte vi ju dit innan säsongen börjat, vilket resulterar i att det var mest äldre där. Iallafall nära oss. Men nog såg man någon annan liten unge ibland, men annars bara äldre. Fast de säger att under sommaren är det mer barn där.

Ska försöka tvinga dit min mor i sommar, annars får jag lösa det på något annat sätt, men dit ska jag! Det är ett måste. Det har iallafall varit en toppen helg!

Jag saknar det och vill tillbaka!

Alla bilder är klickbara och mina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0